Nowoczesne, innowacyjne, o wysokiej estetyce – tak zwykle określa się urządzenia elektroniczne marki Apple. Zaawansowane iPhone, ultralekkie i wydajne MacBooki, podręczne Apple Watch czy multimedialne iPady zdobyły wielu wielbicieli. Wszystkie te urządzenia od producenta otrzymują roczną limitowaną gwarancję. Co zrobić, gdy po tym czasie iPhone czy iPad przestaje działać poprawnie? Jak postępować w wypadku nieobjętych gwarancją producenta uszkodzeń mechanicznych?

 

Sprawdzony serwis pogwarancyjny Apple

Oczywistym rozwiązaniem jest wizyta w serwisie naprawiającym sprzęt Apple. Warto jednak wybrać takie miejsce, w którym można mieć pewność wysokiej jakości usług, sprawdzonych pełnowartościowych części, a także fachowej wyceny naprawy i krótkich terminów realizacji. Wbrew pozorom na rynku serwisowym dostępnych jest wiele takich miejsc, gdyż z roku na rok przybywa wymagających klientów posiadających telefony, tablety, zegarki czy komputery Apple. Serwis Flix jest nie tylko sprawdzonym miejscem na naprawę sprzętu mobilnego Apple, ale może zaoferować o wiele więcej.

Dlaczego warto zaufać specjalistom z serwisu Flix?

Dzięki doświadczonym serwisantom Flix, dla których praca jest jednocześnie pasją, naprawiane sprzęty zyskują drugie życie. W serwisie naprawy bazują przede wszystkim na oryginalnych częściach, dzięki czemu po ich wykonaniu sprzęt zachowuje właściwości jak fabrycznie nowe urządzenie. Flix to także innowacyjna na rynku usług naprawczych urządzeń mobilnych propozycja dojazdu do klienta – do domu, pracy czy kawiarni. Wszystko dla zachowania pełnego komfortu klienta. Terminy realizacji napraw są najkrótsze z możliwych, z zachowaniem najwyższej jakości usługi. Bezpieczeństwo danych i prywatność są kompleksowo zapewniane przy okazji wykonywania wszystkich czynności. Dodatkowo, na każdą naprawę, zarówno na oryginalnych częściach, jak i zamiennikach Flix wystawia gwarancję od 3 do nawet 9 miesięcy. Daje to pewność, że wszystkie czynności wykonywane na telefonie, iPadzie czy MacBooku są celowe i skuteczne.