Mimo że smartfony marki Apple uznawane są za urządzenia wysokiej jakości, to niestety i one czasem po prostu się psują. Co zrobić, kiedy twój telefon nie chce się włączyć lub się zawiesił? To nie musi oznaczać konieczności oddania go do serwisu! Sprawdź, jak możesz poradzić sobie w takich sytuacjach.
- Czarny ekran w smarfonie
- Serwis Apple, czyli co zrobić, gdy urządzenie nadal nie działa?
Czarny ekran w smarfonie
Najprostszym rozwiązaniem na zawieszenie się iPhone’a lub pojawienie się na nim czarnego ekranu, jest wymuszenie ponownego uruchomienia urządzenia. Restart nie wywoła usunięcia zawartości, którą przechowujesz na sprzęcie. Co istotne, prosta naprawa iPhone w ten sposób możliwa jest nawet wówczas, gdy telefon nie reaguje na naciśnięcia przycisków. W zależności od rodzaju i modelu urządzenia, należy najpierw przede wszystkim spróbować mocniej naciskać przyciski zwiększania głośności. Jeśli sprzęt nadal się nie uruchamia albo nie włącza, należy podłączyć go do zasilania i ładować przez około godzinę. Powodem braku uruchamiania się sprzętu może być bowiem po prostu całkowite rozładowanie się baterii. Po podłączeniu ładowarki, po kilku minutach na ekranie powinien się pojawić symbol ładowania. Jeśli jednak po upływie godziny nie widać tego wskaźnika lub też wyświetla się ekran z napisem „Podłącz do ładowania”, warto sprawdzić przewód USB, stan gniazda i zasilacza. Przyczyną może być bowiem nieprawidłowe podłączenie kabla do ładowania, czy też jego uszkodzenie albo zanieczyszczenie. W takim przypadku, należy wymienić przewód USB albo zasilacz.
Jaka naprawa iPhone będzie natomiast skuteczna w sytuacji, gdy telefon włącza się, ale podczas uruchamiania przestaje odpowiadać? W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie go do komputera, a następnie uruchomienie aplikacji iTunes i postępowanie zgodnie z dalszymi informacjami i instrukcjami zawartymi w programie. W przypadku jakichkolwiek trudności z tym działaniem, profesjonalny mailowy, telefoniczny i stacjonarny serwis firmy Apple jest do dyspozycji swych klientów.
Serwis Apple, czyli co zrobić, gdy urządzenie nadal nie działa?
W sytuacji, gdy pomimo przeprowadzenia wymienionych wyżej czynności, telefon nadal nie działa, należy zgłosić się do odpowiedniego punktu naprawczego. Oficjalny serwis Apple skutecznie pomoże w rozwiązaniu dowolnego problemu z telefonem. Jeśli usterka czy awaria wydarzyła się jeszcze w okresie gwarancji urządzenia, naprawa iPhone czy też wymiana konkretnych elementów będzie bezpłatna.
Materiał zewnętrzny
KOMENTARZE