W tym wpisie chciałbym podzielić się z wami moimi ostatnimi doświadczeniami z firma i aplikacją moBilet. Ci z was którym ta nazwa nic nie mówi, spieszę poinformować, że jest to aplikacja która umożliwia nam płacenie za parkowanie i komunikację miejską w wybranych miastach. Jest to bardzo wygodne i proste rozwiązanie, oczywiście jeśli wszystko działa. Do czasu gdy korzystałem z iPhone 4s nie było żadnego problemu, aplikacja działała sprawnie i można było z niej korzystać bez żadnych przeszkód. Niestety w przypadku iPhone 5s tak kolorowo już nie jest, bo jak może być dobrze skoro firma od dłuższego czasu nie aktualizuje swojej aplikacji.
Ostatnia aktualizacja tej aplikacji miała miejsce 29 marca 2012, czyli niedługo będą to prawie dwa lata. Wydaje mi się, że w przypadku firmy która opiera swoją działalność na aplikacji mobilnej jest to po prostu czystą głupotą. Jak inaczej można nazwać taką ignorancję ze strony moBilet, gdzie aplikacja nie jest dostosowana od ponad roku na iPhone z 4″ wyświetlaczem ? Do tego mogę jeszcze dodać problemy z kupowaniem biletów parkingowych na iPhone 5s, po prostu aplikacja wywala mnie do Springboard. Być może to dotyczy tylko mojej osoby. Nie zmienia to faktu, że Poznańska firma nie popisała się.
Postanowiłem do nich napisać aby dowiedzieć się co może powodować problemy z działaniem aplikacji na moim iPhone.
Otrzymałem taką świetną poradę :)
Niestety, dalej to samo. Tym razem zapytałem kiedy można się spodziewać aktualizacji do iOS 7 i iPhone 5s.
No cóż nie takiej odpowiedzi się spodziewałem. Wygląda na to, że albo nikt wcześniej ich nie informował o podobnych problemach albo po prostu spławiają tak każdego. Szkoda, bo naprawdę wygodnie korzystało mi się. Teraz będę musiał biegać z drobnymi szukać najbliższego parkomatu.
KOMENTARZE